
En la facilitació individual familiar treballem les línies d'interrelació que calgui, entre les membres de la família pertinents, per tal de sanejar tan el vincle entre aquestes com l’ambient familiar en general. Ens ocupem d’aprendre a detectar, reconduir i prevenir les desviacions del benestar que provoca la desentesa entre les integrants de la família, sigui entre germanes, entre pares i mares amb fills i filles, amb les àvies i avis, gendres i nores amb els sogres, etc.
La facilitació individual ens permet treballar amb profunditat i intensitat per tal de detectar i transformar totes aquelles tendències, dinàmiques, actituds i comportaments que actuen en contra del benestar i salut relacional i interfereixen en l'aprofundiment de la connexió entre persones que s’estimen. Al mateix temps, ens entrenem per desenvolupanr la nostra habilitat de comunicació i escolta assertiva, així com la nostra capacitat empàtica vers nosaltres mateixes i vers les altres. Immergir-nos en aquest context tan pràctic com formatiu ens permet dur a terme una transformació progressiva tan de les nostres relacions com de nosaltres mateixes que ens dona accés a recollir i gaudir els fruits de generar harmonia en la interrelació quotidiana.
En les progressives sessions de facilitació entrenem per despertar la nostra habilitat de comunicació, connexió, consciència i cocreació òptimes, és a dir: comencem a familiaritzar-nos amb l’aritmètica d’estimar i a despertar la intel·ligència relacional, la qual dona accés a relacionar-se experimentant plenitud en el dia a dia de convivència familiar, sintonitzant amb el paradigma de l'amor.
Infància

La criança és un procés continuat d’aprenentatge i creixement tan pels pares com pels fills. No s’ha de tenir por a equivocar-se, sinó que cal estar obert a aprendre i millorar.
Emmi Pikler
En la facilitació individual en l'etapa de la infància posem èmfasi en l’entrenament per part dels adults de desenvolupar la capacitat de marcar límits amb assertivitat, cuidar potenciant l’autoconnexió i l’autoregulació en l’infant i modelant-la, l’adulta. És a dir, practicar la responsabilitat holística oferint un vincle de confiança plena i establir unes bases de respecte integral aplicat a la pràctica de la convivència. Practiquem, doncs, l’aprendre a relacionar-nos trasnferint uns fonaments essencials perquè els i les infants puguin caminar cap a una adultesa saludable, amb una estima pròpia centrada i segura que els faciliti el navegar amb resiliència, èxit i motivació pels mars dels reptes de la vida adulta, sintonitzant amb el paradigma de l'amor.
Adolescència

Cap manipulació comportamental ajuda a les criatures a forjar el seu compromís en ser una persones curosa i responsable. Cap recompensa pel fet de fer quelcom que les adultes aprovem dona una raó real a la criatura per seguir duent l'acció a terme si el guany de la recompensa cesa.
Alfie Kohn
La facilitació individual en l'etapa de l'adolescència ens permet mirar les expressions de discòrdia emergents tan en el context familiar com en l'entorn social de les adolescents per tal de guanyar claredat sobre què les origina i poder reconduir les circumstàncies aplicant eines relacionals que són imprescindible per manejar l'autoregulació i l'estabilitat emocional de la persona que es troba en època de trànsit entre la infància i l'adultesa, essent aquest trànsit un període on els canvis hormonals generen de per si inestabilitat i la persona en desenvolupament navega pels mars de la inseguretat en la recerca de la seva identitat. És en aquesta cerca d'identitat que l'adolescent necessita un suport intensiu en la pràctica de l'autoconnexió i l'autovalidació. En aquest període, la maduració i desplegament de la sexulaitat i la seva vivència i expressió en interrelació, la necessitat de pertinença i inclusió social, el desenvolupament del pensament crític i el gradual procés d’independència i emancipació són també aspectes que requereixen d'un acompanyament que, mitjançant les sessions de facilitació, les adultes aprenen a incorporar en la convivència del dia a dia relacional, sintonitzant amb el paradigma de l'amor.
Intergeneracional

Allò que ens és donat, en última instància, són possibilitats per construir-nos a nosaltres mateixes.
José Ortega y Gasset
La facilitació individual durant l'adultesa intergeneracional ens dona l'oportunitat de restaurar la relació de les adultes més enllà dels rols respectius que aquestes representen una per l'altra. A partir d'aquesta tasca de maduresa que implica la necessitat i l'experiència de moure's a l'autoresponsabilitat i el perdó, la relació de rols pot adquirir una nova llum i ser viscuda en plena concòrdia, apreciació, gratitud i estima.
Tendencialment, si ha faltat suport en les oportunitats de desenvolupar la intel·ligència relacional durant la pròpia infància de les progenitores i, en conseqüència, no s'ha sabut com afavorir el desplegament d'aquesta intel·ligència en les petites durant el període de criança, la interrelació s'haurà vist malmesa per ambdues bandes. Inevitablement, aquest dany per mancança genera ferides que cal restaurar per poder gaudir del potencial relacional únic d'experiència d'amor que té la relació mare/pare -fill/filla al llarg de tota la vida, sintonitzant amb el paradigma de l'amor.

COM FUNCIONA?
DISPONIBILITAT ANUAL
Freqüència i durada segons les necessitats de cadascuna. En cas de conveniència poden realitzar-se a la pròpia llar.

HORARIS
PRESENCIAL

Conjunta

Personal

S'agenden a convenir segons
disponibilitat horària.
Depenent dels temes que vagin emergint, en determinades ocasions, els integrants del conjunt faran sessions per separat: personals. El treball de facilitació és, predominantment, presencial.
PREU:
PREU HORA:
Segons TRAMS de RENTA anual
TARIFA PLANA
35€
Independentment de si és sessió conjunta o personal

Per agendar FACILITACIÓ cal enviar un whatsapp al 634746131


El secret de la vida són
tres paraules:
Canvi Mitjançant Relació
J. Krishnamurti




































































